Doosje speciaalbier

Een ontdekkingsreis in de wereld van speciaalbier

Avontoriers, pioniers en speciaalbieren komen samen in een concept

EEN COMBINATIE VAN TRENDS

Een mooi voorbeeld van hoe concepten ontstaan door het combineren van trends. Avonturieren en nieuwe ervaringen beleven in combinatie met de opkomende markt van de speciaalbieren. De ondernemers van de Staat van Creatie hebben beide hobby’s verenigd in een concept om op een originele manier speciaalbier te verkopen in een online concept. Het concept is gestart met bovenal een uitlaatklep in creativiteit en ondernemerschap. Lees op deze pagina het verhaal.

Concept
 
Jetze
Tarek
 
Design
 
Tarek
 
Marketing
 
Jetze
 
Strategie
 
Jetze
Tarek
 
Concept
 
Jetze
Tarek
 
Design
 
Tarek
 
Marketing
 
Jetze
 
Strategie
 
Jetze
Tarek
 

Trends uitgewerkt tot concept

Concept begint met idee, opgevolgd door stijl

Het concept grijpt terug naar de avonturiers en pioniers van weleer. Dit varieert van wereldveroveraars, ontdekkingsreizigers, mensenrechtenactivisten, wetenschappers en kunstenaars. Grote namen als Bonaparte, Luther King, Michelangelo en Lincoln waren allen op hen vlak pioniers e/of avonturiers. Geen uitdaging/verrassing uit de weg.

Met Doosje Speciaalbieren willen we mensen verrassen met onbekende speciaalbieren. We helpen ze van de gebaande paden af door speciaalbieren te proeven en ontdekken die ze nog niet eerder hebben geproefd. Hieronder nemen we je mee in het proces naar het beeldmerk.

Ook op zoek naar een origineel online concept?Neem contact op

OFFLINE VERSTERKT ONLINE

Een totaalconcept communiceer je op vele fronten

Om van Doosje Speciaalbier een succes te maken wordt de webshop ondersteund door een offline communicatiemodel en campagnes op social media. Avonturiers en pioniers vormen een mooie brede kapstok om alle communicatie-uitingen aan op te hangen en eindeloos te kunnen variëren, waardoor Doosje Speciaalbier altijd origineel communiceert.

De klant weet niet welk bier hij ontvangt. Iedere keer is het een ontdekking

JETZE PAULUSMA

VORMGEVING VAN WEBSHOPCONCEPT

Beleving gaat hand in hand met intuïtieve navigatie

‘Exclusief Speciaalbier ontdekken, zoals Da Vinci de Codex’. Beleving van een uitvinder toegepast op het ontdekken van speciaalbieren. De beleving die Doosje Speciaalbier neerzet wordt sterk gecombineerd met gebruiksvriendelijkheid van navigeren op de website. De belangrijkste acties zijn de drie type doosjes, deze zijn via een verticaal menu en via direct actieknoppen goed toegankelijk.

BIJZONDERHEDEN

Verrassing

Het voelt een beetje spannend om € 35,- aan 12 speciaalbieren uit te geven die je niet vooraf te zien krijgt. Vanaf het moment van bestellen ben je dus eigenlijk aan het ontdekken geslagen. De mensen die het aandurven om te bestellen worden automatisch onderdeel van het Speciaalbier Genotschap. 

Transparantie

Doosje Speciaalbier is opgezet vanuit het ideaal om mensen te verrassen, niet vanuit een winstoogmerk. Aangezien de oprichters liefhebbers zijn willen ze het idee van verrassen middels speciaalbier voor een breed publiek toegankelijk maken. Wat men ook belangrijk vindt is totale transparantie geven, op de hoe werkt het pagina geeft men de opbouw van de prijzen transparant weer.

0

SPECIAALBIEREN IN HET ASSORTIMENT
0

LEDEN SPECIAALBIER GENOTSCHAP
494%

VOLGERS OP SOCIAL MEDIA
Bekijk hier hoe we een klein stukje internet mooier en gebruiksvriendelijker hebben gemaaktBEKIJK WEBSITE

Mensen kijken uit naar het moment om de doos open te maken en te kijken wat er allemaal voor lekker in zit. Geweldig toch?

TAREK LAARIF

Meer creaties van de staat